Sådan returnerer du en vare
Har du fortrudt dit køb eller vil du bytte til en anden vare?
Det er intet problem - hos dinplakatbutik.dk har du 30 dages fortrydelsesret fra den dag, varen anses for modtaget – typisk registreret som udleveret af GLS, medmindre andet kan dokumenteres.. Du skal blot gøre følgende når du vil sende varen retur til os:
-
Giv os besked på mail: retur@dinplakatbutik.dk. Husk at skrive ordre nr. i mailen.
Ps. hvis du har e-mail ordrebekræftelsen, kan du blot besvare den med besked om at du har fortrudt dit køb / ønsker at bytte til anden vare. -
Pak varen forsvarligt ind. Husk at forsendelsen er på din risiko. Hvis pakken er beskadig når vi modtager, afviser vi modtagelse. Derfor anbefaler vi, at du benytter den original emballage, som er den mest sikre - og miljøvenlige.
-
Vi anbefaler at du køber portolabel via dette link: https://send.gls.dk/. Husk kryds i boksen: Levering til erhvervsadresse? I modtager-feltet skriver du: dinplakatbutik ApS. Kristiansminde 21, 4000 Roskilde.
-
Følg GLS anvisning samt skriv “RETUR” uden på pakke.
-
Indlever pakken til nærmeste pakkeshop - husk at pakken skal være indleveret senest 3 hverdage efter de 30 dages fortrydelsesret.
-
Hvis du vil bytte til en anden vare, kan du nu bestille den ønskede vare helt som et almindeligt køb på dinplakatbutik.dk.
-
Senest 10 hverdage efter vi har modtaget og godkendt din returpakke, refunderer vi din betaling jf. ordrebekræftelsen, til samme betalingsmiddel, som blev anvendt ved købet.
Bemærk: Personlig returnering på adressen, sendt pr. efterkrav eller med DAO er ikke muligt og vil blive afvist. Returnerede varer skal være ubrugt og i væsentligt samme stand. Vi anbefaler at benytte original emballage. Hvis varen er beskadiget, eller emballagen mangler i en grad der gør gensalg umuligt, forbeholder vi os retten til at afvise returneringen alternativ tilbyde en reduceret refundering. Returnering sker for købers risiko indtil pakken er overleveret til os og fragtomkostninger påhviler kunden.
For varer som er specialfremstillet på særskilt aftale fx plakat med navn, dato eller designet ud fra af kunden fremsendt materiale eller på anden måde tilpasset i en grad der ikke indgår som en del af dinplakatbutik.dk´ sortiment, bortfalder fortrydelsesretten når købet accepteres. Det samme gælder for køb af gavekort, som ikke kan fortrydes.
Reklamation
Vi pakker og sender din plakat i kraftig emballage for at undgå skader under transporten. Skulle uheldet været ude og du modtager en pakke med synlige transportskader på emballage anbefaler vi, at du straks ved modtagelse kontrollerer varen. Hvis der er synlige skader på emballagen eller varen, bedes du kontakte os inden for 48 timer, så vi kan anmelde skaden til fragtfirmaet. Reklamationer sendes til retur@dinplakatbutik.dk med følgende informationer:
-
Skriv Reklamation + ordrenr. i mail emnefelt.
-
Kort beskrivelse af skaden.
-
Hvis skade på emballage:
-
Billeder af alle sider af emballagen udvendig.
-
Billeder af emballage indvendig. (hvis muligt uden at forvære skaden)
-
Billeder af fejl/skade på selve produktet.
-
Billede af pakkelabel.
Det er vigtigt, at alt emballage samt vare gemmes og ikke tages i brug, indtil sagen er afsluttet.
Så lover vi, at vi hurtigt vender tilbage med en god løsning!